Перейти до основного вмісту

Нормативно-правова документація

ДЕРЖАВНІ ЗАКОНИ

Конвенція ООН про права дитини від 27.02.91. № 789 – 12.
завантажити

Закон України "Про освіту" від 05.09.2017. Набрання чинності 28.09.2017
завантажити

Закон України "Про загальну середню освіту"
завантажити

Закон України "Про охорону дитинства" від 26 квітня 2001 року.
завантажити

Генеральна асамблея ООН – 14 сесія від 20.11.1959. 841 – е пленарне засідання Декларація прав дитини.
завантажити

Кабінет Міністрів України Постанова від 27.08.10. № 796 Про затвердження Переліку платних послуг, які можуть надаватися навчальним закладам, іншими установами та закладами системи освіти, що належать до державної і комунальної форми власності.
завантажити

Наказ від 16.01.04. № 5/34/24/11 Про затвердження порядку розгляду звернень та повідомлень з приводу жорстокого поводження з дітьми або реальної загрози його виявлення.
завантажити

ЗАКОН УКРАЇНИ "Про попередження насильства в сім'ї"
завантажити

УКАЗИ ПРЕЗИДЕНТА


УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ № 1163/2011
Про питання щодо забезпечення реалізації прав дітей в Україні

УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ № 312/2013
Про додаткові заходи із забезпечення гарантій реалізації прав та законних інтересів дітей

УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ № 1086/2005
Про першочергові заходи щодо захисту прав дітей

УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ № 411/2008
Про заходи щодо забезпечення захисту прав і законних інтересів дітей

УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ № 609/2012
Про Національну стратегію профілактики соціального сирітства на період до 2020 року

ЗАГАЛЬНОДЕРЖАВНІ ПРОГРАМИ


Про схвалення Концепції Державної соціальної програми “Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини” на період до 2021 року від 5 квітня 2017 р. № 230-р

ЗАГАЛЬНОДЕРЖАВНА ЦІЛЬОВА СОЦІАЛЬНА ПРОГРАМА протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу на 2014-2018 роки від 20 жовтня 2014 року № 1708-VII

ДЕРЖАВНА ЦІЛЬОВА СОЦІАЛЬНА ПРОГРАМА “Молодь України” на 2016-2020 роки. ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від 18 лютого 2016 р. № 148

Державна програма "Репродуктивне здоров'я нації" на період до 2015 року (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2006р. № 1849);

ДЕРЖАВНА СОЦІАЛЬНА ПРОГРАМА протидії торгівлі людьми на період до 2020 року від 24 лютого 2016 р. № 111

Про затвердження Державної соціальної програми забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків на період до 2021 року від 11 квітня 2018 р. № 273

Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)

НАКАЗИ, ЛИСТИ МОН УКРАЇНИ

МОНУ Н А К А З від 22.05.2018 р.№ 509 Про затвердження Положення про психологічну службу у системі освіти України

МОНУ Н А К А З від 07.08.2018 № 1/9-487 Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти на 2018-2019 н.р.

МОНУ Н А К А З від 05.09.2018 № 1/9-529 Про документацію працівників психологічної служби у системі освіти України

МОНУ Н А К А З від 20.08.2018 № 923 Про затвердження методичних рекомендацій щодо адаптаційного періоду для учнів першого класу у Новій українській школі

Додаток до наказу МОН України від 20.08.2018 № 923 Методичні рекомендації щодо адаптаційного періоду для учнів першого класу


Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 18.05.2018 № 1/11-5480 Методичні рекомендації щодо запобігання та протидії насильства

Етичний кодекс психолога від 18.12.1990.

МОНУ Наказ від 03.05.99. № 127 Про дозвіл батьків.

МОНУ Лист від 27.08. 2000. № 1/9 – 352 Про ведення документації і звітності психологічної служби.

МОНУ Наказ від 19.10.01. № 691 Про затвердження Положення про психологічний кабінет дошкільних, загальноосвітніх та інших навчальних закладів.

МОНУ Наказ від 20.04.01. № 330 Про затвердження Положення про експертизу психологічного і соціологічного інструментарію, що застосовується в навчальних закладах.

МОНУ Лист від 14.02.05. № 1/9 – 64 Про тривалість робочого тижня практичних психологів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів.

МОНУ Наказ від 08.12.05 № 1/9 – 701 Про освітній кваліфікаційний рівень практичних психологів і соціальних педагогів навчальних закладів.

МОНУ Наказ від 27.07.07. № 1/9 – 448 Про недопущення сторонніх лиць.

МОНУ Лист від 06.11.09. № 1/9 – 768 Про захист дітей та молоді від негативних інформаційних впливів.

Український НМЦ практичної психології і соціальної роботи № 66/1 від 13 липня 2012 р Щодо організації та проведення «години психолога» у загальноосвітніх навчальних закладах

Щодо розподілу робочого часу у практичних психологів та соціальних педагогів від 26.09.12 № 1/9-683

МОНУ Наказ від 11.03.14 №1/9-135 "Про надання психологічної допомоги учасникам навчально-виховного процесу"

МОНУ Н А К А З Щодо захисту дітей від усіх форм насильства, образ, недбалого й жорстокого поводження

Лист МОН Від 30.10. 2018р. № 1/9-656 “Про перелік діагностичних методик щодо виявлення та протидії домашньому насильству відносно дітей ”

Лист МОН Від 18.12.2018р. № 2657-VIII Рекомендації для закладів освіти щодо застосування норм Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо булінгу (цькуванню) " ”








Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Психічне здоров’я особистості

  Існує значне розходження відносно визначення основних дефініцій «здоров’я». У різноманітній літературі підкреслюється необхідність розглядати здоров’я не тільки як категорію медичну, але й соціально-психологічну і філософську. Такий підхід має сенс, оскільки людина – істота не стільки біологічна, скільки соціальна. Прояви її здоров’я або нездоров’я пов’язані не тільки з нормальним функціонуванням організму, а й обумовлені її психосоціальним благополуччям, ефективною соціально-психологічною адаптацією, власною реалізацією у навколишньому світі. Тому категорія «здоров’я індивіда» може і повинна розглядатися у контексті постановки й вирішення цілого ряду питань, що стосуються психологічних характеристик особистості, зокрема проблеми її психічного здоров’я. Тенденція визначення здоров’я з урахуванням соціально-психологічних аспектів життєдіяльності та існування людини простежується у чисельних наукових працях. Багато науковців намагалися дати визначення поняттю «здоров’я», серед них ...

Підтримка психічного здоров’я дорослих. Як впоратися з ізоляцією?

Під час будь-якої епідемії люди зазвичай відчувають стрес і тривогу. Надзвичайні ситуації завжди стресові, але є певні особливості спалаху 2019-nCoV, що впливають на населення. Не останнє місце тут займає інформаційне забруднення, що негативно впливає на психічне здоров’я українців. Як підтримати здоровий психічний стан? Пояснюємо. Як сприяти кращому самопочуттю дорослих Загальні рекомендації від Всесвітньої організації охорони здоров’я: Спалах вірусу та зараження відбувається в багатьох країнах, у багатьох географічних локаціях. Не асоціюйте його з будь-яким етносом чи національністю. Будьте співчутливими до всіх тих, хто постраждав, з якої б країни ця людина не була. Люди, які постраждали від 2019-nCoV, не зробили нічого поганого, і вони заслуговують нашої підтримки, співчуття та доброти.   Не називайте людей із захворюванням як "випадки COVID-19", "жертви", "сім'ї COVID-19" або "хворі". Це - "люди, які мають COVID-19", ...

7 порад для покращення психічного і фізичного здоров'я

Психічне здоров’я так само важливо, як і фізичне здоров’я. Всі ми стикаємося зі змінами в житті, які можуть поставити під сумнів наше емоційне самопочуття. Що б не відбувалося у вашому житті, ставте своє психічне здоров’я пріоритетом.  🌸 Залишайтеся на зв'язку з родиною та друзями. Підтримка стосунків корисна для вашого психічного здоров’я. Телефонуйте та відвідуйте своїх батьків, дітей чи онуків. Якщо у вас поблизу немає сім’ї чи друзів, приєднайтеся до місцевої громадської активності. 🌸 Дайте собі час пристосуватися до серйозних змін у житті. Це включає не тільки очевидні негативні події, такі як смерть але й «позитивні» події, такі як переїзд. Вони можуть супроводжуватися відчуттям втрати. Сумувати про будь-яку втрату природно і необхідно. 🌸 Поставте цілі та пріоритети Розмежування між тим, що потрібно зробити зараз, і тим, що може почекати, допоможе зменшити почуття тривоги та зосередитися на виконанні завдання. Важливо навчитися, говорити «ні». 🌸 Подумайте про те, щоб заве...