Перейти до основного вмісту

Рекомендації ВООЗ для поліпшення здоров’я жінок та дітей

На основі дослідження ВООЗ було виявлено основні потреби матері, яка тільки народила дитину - це підтримка в адаптації її нової ідентичності та розвиток почуття впевненості та компетентності як матері.

Також важливим для жінок є можливість годувати груддю, тому що це дозволяє встановити зв’язок із дитиною і у випадках, коли годування є важким, або болючим, вони потребують допомоги. 

📝 Важливі кроки

✔️ Створити безпечний простір (графік, відпочинок для матері) 

✔️ Батькам і немовляті важливо зрозуміти один одного.

🙇🏼‍♀️ Комунікує немовля спочатку тільки через плач. Важливо зрозуміти, що плач буває різним; немовляти з народження різні - немає однакових; 

✔️ Створити харчову рутину та рутину сну

✔️ Матері важливо розуміти, як вона зможе зрозуміти наявні сигнали у дитини і відреагувати на них, тому що при дослідженні це було одним із факторів задоволення у матерів 

✔️ Подумати, як матір може розвинути чутливість та готовність допомогти - ці здатності укріплюють зв’язок. 

🟠 Травма також може вражати немовлят

Так само, як і матерів. В такому разі у дитини може бути недостатньо ресурсів, щоб впоратись з нею. Що відбувається: 

✔️ Дитина стає неспокійною 
✔️ Дитина дуже багато спить і плаче
✔️ Колір шкіри змінюється 
✔️ Складнощі у харчуванні - недоїдання, або переїдання
✔️ Впливає на соціальний контакт - дитина не йде на контакт 

Така криза може мати наступні наслідки для матері:

✔️ Негативне ставлення до того, що дитина поступово стає автономною, менша чутливість до сигналів дитини і готовність на них відповідати
✔️ Недовіра та самозвинувачення у батьків - змінюється міміка, стає менш вираженою, “холодною”, стає не таким сильним зоровий контакт 
✔️ Батьки починають пояснювати поведінку дитини як те, що вона “дуже важка” і відповідно, це знижує їх синхронію з дитиною 
✔️ Для дитини стає складно “читати” вирази обличчя батьків і відчувати вже їх сигнали

🟢 Звертайтеся за допомогою психолога вчасно.

🌿 За матеріалами онлайн-зустрічі Tine Jensen «Діти і травма - елементи допомоги дітям у контексті травми». Конспект зустрічі підготувала волонтерка UAMH Євгенія Усіченко

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Психічне здоров’я особистості

  Існує значне розходження відносно визначення основних дефініцій «здоров’я». У різноманітній літературі підкреслюється необхідність розглядати здоров’я не тільки як категорію медичну, але й соціально-психологічну і філософську. Такий підхід має сенс, оскільки людина – істота не стільки біологічна, скільки соціальна. Прояви її здоров’я або нездоров’я пов’язані не тільки з нормальним функціонуванням організму, а й обумовлені її психосоціальним благополуччям, ефективною соціально-психологічною адаптацією, власною реалізацією у навколишньому світі. Тому категорія «здоров’я індивіда» може і повинна розглядатися у контексті постановки й вирішення цілого ряду питань, що стосуються психологічних характеристик особистості, зокрема проблеми її психічного здоров’я. Тенденція визначення здоров’я з урахуванням соціально-психологічних аспектів життєдіяльності та існування людини простежується у чисельних наукових працях. Багато науковців намагалися дати визначення поняттю «здоров’я», серед них ...

3 грудня - Міжнародний день людей з обмеженими фізичними можливостями

3 грудня - Міжнародний день людей з обмеженими фізичними можливостями. Щороку разом із світовою спільнотою Україна відзначає день людей з інвалідністю. Разом з нами живуть люди, фізичні можливості яких обмежені.  В нашому закладі проведено акцію-плакат доброти "Віддаю своє серце тим, хто цього потребує". Метою акції є привернення уваги учнів до понять доброти і милосердя, дружби,  підтримки, турботи по відношенню до людей з обмеженими фізичними можливостями. На сердечках дітки побажали всім людям з обмеженими фізичними можливостями витримки, оптимізму, здоров`я, душевного тепла,   миру, щастя, кохання, благополуччя!

VII Всеукраїнська акція "Happy Гав для Сірка"

КЗ "Жмеринський ліцей №4" долучився до VII Всеукраїнської акції "Happy Гав для Сірка". Учні 1-А, 1-Б, 3-В, 4-Б, 4-Г, 5-А, 6-А, 6-Б, 7-А, 9-В, батьки, класні керівники активно підтримали збір допомоги для пухнастиків. В час війни наші чотирилапі друзі як ніколи потребують нашої уваги та допомоги. Спільними зусиллями ми зібрали 40,5 кг корму та 16 кг наповнювачу для туалету. Зібрану допомогу передали добродушній, невтомній волонтерці Лілії Валентинівні Король, яка допомагає братам нашим меншим у нашому місті. Творити добро - просто. Для допомоги не обов'язково бути волонтером, достатньо бути людиною. Щиро вдячні усім, хто підтримав акцію! #happyгав_2022 #happypaw