З метою формування в учнів поняття про здоровий спосіб життя, активного усвідомлення необхідності берегти здоров'я, прагнення займати активну життєву позицію; становлення особистості як активного творця власної життєвої долі, а також розвитку вміння відстоювати власні переконання, оцінювати свої вчинки і приймати рішення відповідно до ситуації 07.05.2021 практичним психологом проведено знанняття з елементами тренінгу "Обери свою позицію". Під час заняття учні навчились по новому мислити у надзвичайних життєвих ситуаціях, відстоювати власні переконання, оцінювати вчинки та закріпили знання про здоровий спосіб життя.
Існує значне розходження відносно визначення основних дефініцій «здоров’я». У різноманітній літературі підкреслюється необхідність розглядати здоров’я не тільки як категорію медичну, але й соціально-психологічну і філософську. Такий підхід має сенс, оскільки людина – істота не стільки біологічна, скільки соціальна. Прояви її здоров’я або нездоров’я пов’язані не тільки з нормальним функціонуванням організму, а й обумовлені її психосоціальним благополуччям, ефективною соціально-психологічною адаптацією, власною реалізацією у навколишньому світі. Тому категорія «здоров’я індивіда» може і повинна розглядатися у контексті постановки й вирішення цілого ряду питань, що стосуються психологічних характеристик особистості, зокрема проблеми її психічного здоров’я. Тенденція визначення здоров’я з урахуванням соціально-психологічних аспектів життєдіяльності та існування людини простежується у чисельних наукових працях. Багато науковців намагалися дати визначення поняттю «здоров’я», серед них ...
Коментарі
Дописати коментар